Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@lamiu.pl 

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.   Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.

  1. 2.   Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

    3.   Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

    4.   Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce lub drogą elektroniczną na sklep@lamiu.pl

    5.   Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

    6.   Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce

    7.   Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    8.   W celu uzyskania etykiety zwrotnej do reklamowanego produktu proszę o kontakt mailowy na adres sklep@lamiu.pl W mailu proszę podać dane do odbioru paczki (imię i nazwisko, adres, mail, telefon) oraz proponowany termin odbioru paczki przez kuriera. Koszty zwrotu reklamowanego produktu ponosi sprzedawca.

    9.   Klient może reklamować produkty przez 2 lata od daty wysyłki zamówienia.

     

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lamiu.pl lub telefonicznie: 506797608. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Wymiana produktów

 

W celu wymiany produktów skontaktuj się wysyłając maila na adres: sklep@lamiu.pl  W mailu proszę podać numer zamówienia, produkt jaki został zakupiony oraz na jaki produkt ma być dokonana wymiana. Wymieniany produkt musi być nowy z zaplombowanymi metkami i nie może nosić śladów użytkowania. Po mailowym potwierdzeniu odeślij produkt na adres:

LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608

Po otrzymaniu przesyłki wyślemy nowy produkt w ciągu 7-10 dni roboczych.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Zwrot produktów

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy produktów zakupionych w standardowych rozamiarach). Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: sklep@lamiu.pl 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawie konsumenckim produkty robione na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi - są to wszystkie produkty w których podaje się swoje indywidualne wymiary (minimum jeden wymiar).

 

Uproszczony zwrot towaru: 

  • Wyślij maila z informacją o chęci zwrotu towaru i poczekaj na odpowiedź zwrotną.
  • Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Do paczki dołącz dokument zakupu lub fakturę, która została wysłany na maila oraz formularz zwrotu Formularz zwrotu
  • Zwracany towar nie może mieć śladów użycia, ubrudzeń (musi nadawać się dolszej odsprzedaży) oraz musi posiadać orginalne, zaplombowane metki.
  • Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Proponujemy odesłac w opakowaniu w którym został do Państwa wysłany.

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Adres do zwrotu:

LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608

 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki. Klient otrzyma równowartość ceny produktu który zamówił.

Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane za pobraniem.

Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl