
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@lamiu.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.
-
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce lub drogą elektroniczną na sklep@lamiu.pl
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce
7. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
8. W celu uzyskania etykiety zwrotnej do reklamowanego produktu proszę o kontakt mailowy na adres sklep@lamiu.pl W mailu proszę podać dane do odbioru paczki (imię i nazwisko, adres, mail, telefon) oraz proponowany termin odbioru paczki przez kuriera. Koszty zwrotu reklamowanego produktu ponosi sprzedawca.
9. Klient może reklamować produkty przez 2 lata od daty wysyłki zamówienia.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lamiu.pl lub telefonicznie: 506797608. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Wymiana produktów
W celu wymiany produktów skontaktuj się wysyłając maila na adres: sklep@lamiu.pl W mailu proszę podać numer zamówienia, produkt jaki został zakupiony oraz na jaki produkt ma być dokonana wymiana. Wymieniany produkt musi być nowy z zaplombowanymi metkami i nie może nosić śladów użytkowania. Po mailowym potwierdzeniu odeślij produkt na adres:
LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608
Po otrzymaniu przesyłki wyślemy nowy produkt w ciągu 7-10 dni roboczych.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwrot produktów
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy produktów zakupionych w standardowych rozamiarach). Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: sklep@lamiu.pl
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawie konsumenckim produkty robione na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi - są to wszystkie produkty w których podaje się swoje indywidualne wymiary (minimum jeden wymiar).
Uproszczony zwrot towaru:
- Wyślij maila z informacją o chęci zwrotu towaru i poczekaj na odpowiedź zwrotną.
- Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Do paczki dołącz dokument zakupu lub fakturę, która została wysłany na maila oraz formularz zwrotu Formularz zwrotu
- Zwracany towar nie może mieć śladów użycia, ubrudzeń (musi nadawać się dolszej odsprzedaży) oraz musi posiadać orginalne, zaplombowane metki.
- Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Proponujemy odesłac w opakowaniu w którym został do Państwa wysłany.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Adres do zwrotu:
LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki. Klient otrzyma równowartość ceny produktu który zamówił.
Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane za pobraniem.
Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.