Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@lamiu.pl 

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres: La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce. Dołączając do niego Formularz reklamacyjny w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lamiu.pl lub telefonicznie: 506797608. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Wymiana produktów

 

W celu wymiany produktów skontaktuj się wysyłając maila na adres: sklep@lamiu.pl  W mailu proszę podać numer zamówienia, produkt jaki został zakupiony oraz na jaki produkt ma być dokonana wymiana. Wymieniany produkt musi być nowy z zaplombowanymi metkami i nie może nosić śladów użytkowania. Po mailowym potwierdzeniu odeślij produkt na adres:

LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608

Po otrzymaniu przesyłki wyślemy nowy produkt w ciągu 7-10 dni roboczych.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Zwrot produktów

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy produktów zakupionych w standardowych rozamiarach). Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: sklep@lamiu.pl 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawie konsumenckim produkty robione na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi - są to wszystkie produkty w których podaje się swoje indywidualne wymiary (minimum jeden wymiar).

 

Uproszczony zwrot towaru: 

  • Wyślij maila z informacją o chęci zwrotu towaru i poczekaj na odpowiedź zwrotną.
  • Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Do paczki dołącz dokument zakupu lub fakturę, która została wysłany na maila oraz formularz zwrotu Formularz zwrotu
  • Zwracany towar nie może mieć śladów użycia, ubrudzeń (musi nadawać się dolszej odsprzedaży) oraz musi posiadać orginalne, zaplombowane metki.
  • Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Proponujemy odesłac w opakowaniu w którym został do Państwa wysłany.

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Adres do zwrotu:

LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608

 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki. Klient otrzyma równowartość ceny produktu który zamówił.

Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane za pobraniem.

Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl