
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@lamiu.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres: La miu Monika Jurczak Korzeń 25D 26-811 Wyśmierzyce. Dołączając do niego Formularz reklamacyjny w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lamiu.pl lub telefonicznie: 506797608. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Wymiana produktów
W celu wymiany produktów skontaktuj się wysyłając maila na adres: sklep@lamiu.pl W mailu proszę podać numer zamówienia, produkt jaki został zakupiony oraz na jaki produkt ma być dokonana wymiana. Wymieniany produkt musi być nowy z zaplombowanymi metkami i nie może nosić śladów użytkowania. Po mailowym potwierdzeniu odeślij produkt na adres:
LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608
Po otrzymaniu przesyłki wyślemy nowy produkt w ciągu 7-10 dni roboczych.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwrot produktów
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy produktów zakupionych w standardowych rozamiarach). Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: sklep@lamiu.pl
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawie konsumenckim produkty robione na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi - są to wszystkie produkty w których podaje się swoje indywidualne wymiary (minimum jeden wymiar).
Uproszczony zwrot towaru:
- Wyślij maila z informacją o chęci zwrotu towaru i poczekaj na odpowiedź zwrotną.
- Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Do paczki dołącz dokument zakupu lub fakturę, która została wysłany na maila oraz formularz zwrotu Formularz zwrotu
- Zwracany towar nie może mieć śladów użycia, ubrudzeń (musi nadawać się dolszej odsprzedaży) oraz musi posiadać orginalne, zaplombowane metki.
- Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Proponujemy odesłac w opakowaniu w którym został do Państwa wysłany.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Adres do zwrotu:
LA MIU
Korzeń 25D
26-811 Wyśmierzyce
tel. 506-797-608
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki. Klient otrzyma równowartość ceny produktu który zamówił.
Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane za pobraniem.
Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.